19 Ağustos 2007 Pazar

Haluk Piyes kimdir

Almanya'ya 1970'lerde giden Adanalı bir anne ve Türkmenistanlı bir babanın oğlu olan Haluk Piyes, Almanya'da ilkokulda çok sevdiği Türk Edebiyatı hocasının desteği ile tiyatro kurslarına gitti. Arkadaşlarının şiddete eğilim göstermesi üzerine hukuk okumaya karar verdi. Hukuk eğitimiyle birlikte tiyatro ve sinema eğitimi de alan Piyes, bu arada boks da yaptı. Bir ara fuarlarda sunuculuk yapan genç oyuncu, New York'taki Actors Studio'da yaklaşık üç ay sinema üzerine eğitim aldı.

22 yorum:

legend dedi ki...

bence türkiyede mükemmel bi oyuncu olarak adı anılacak biri ama şuanda hak ettiği yerde deil ama inşallah bu pusat dizisiyle bi çıkış yakalayıp hakettiği yerde olabilir..

eda dedi ki...

bence haluk piyes hem oyunculuğuyla hemde yakışıklılığıyla kendinden çok söz ettirecek yeni dizisi pusat ta çok tutulacak

-MERVE dedi ki...

HALUUUKK PIYEEES:$

SENIICOOKSEVIYOMM
COK YAKISIKLISIN HERSEYIN SUPEEEEEEEEEEEEEEERR..

FILMINDE COK SUPER!
DEVAMM ET

SENIISEVIYORUMMMMMMM HALUUUKK!

XX MERVE.

hatticee dedi ki...

bencede süpersın hatta harıka sana bayılorum dizide cok süper devam et haluuuuuuuuuuuuuuukkkkkkk

nevin dedi ki...

haluk piyes sadece o yüzüyle en üst seviyeye gelecek buna inanıyorum

g?lseren_pusat dedi ki...

öncelikle sizi çok sevdigimi solemek istiorum allah tüm mutlulukları size bagışlasın hayatınız boyunca mutlu olmayı hak etmenizi temenni ederim(( çok otoriter konuştum:D:D nese SENİİİİİİİİİ ÇOOOOOOOOOK SEVİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİORUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMM CANIM BENİM ne kadara tatlısın sen ole yhaaa shake up sekerim benim:D ya oyunculuk desen var iş var yakışıklılık zaten varrrrr valla allah sahibine bagışlasın( yani bana:D) ya biliorum ne seni görebilicem nede seninle konuşabilicem ama bak adanalısın tarsusa bi ugra beni gör:P ozaman görürüşürz hehe süpersin canım seni seviom ben bitanem pusatım halugum:D

BAHAR dedi ki...

seni çok ama çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum pusat dizisinde mükemmelsin yoluna hep böyle devam et

dilek dedi ki...

ben dilek haluk piyes i ben daha öncede çok begeniyordum pusat dizisiylede adından çok bahsetirecek buna eminim ve osman sınav gibi dev bir isimin oyuncusu olmasıda avantaj pusat ta çok yakışmış haluk a bunları haluk piyes okuyormu bilmiyorum ama bir gün inş. tanışırız.

serhat dedi ki...

pusatda oynamakla çok !y! yaptın çünkü b!z hayranların olarrak sen! tanıdıkk sahte prenseste war tab!! serhatcimenci@hotmail.com

Adsız dedi ki...

laynnnn haluktan uzak durun bikeremm o bnm arkadaşım duygunun sevgilisi ltfen sulanmmayınnn DİKKAT:: YAKLAŞANI YAKARIMMMM....

zeyno dedi ki...

umarım hayatın boyunca basarılıı ve mutlu olursun.hayat çok garip senii rüyamdaa gördüm rüyaa hanii belkii bii gün tanışırızz yada hiçç:)rüyamdaa senlee tanışmısızz rüyaa iştee heptee tersii çikar walla.umarımm benimki gerçek olurr.... boluyaa beklerizz:)herzamann kendinee iyii bakkk

fatmanur dedi ki...

yha gülseren misin nesin hiç heveslenipte bnm sinirlerimi bozma canım o benim haluğum daha iki gün önce çekimlerine gittim hem pusat dizisinin hemde pars dizisinin setinde yanındaydım o herşeyini bana borçlu şans öpücüklerim olmasa oooo

fatmanur dedi ki...

ya özgecim sen kimsin duygu kim lütfen her önüne gelen sahiplnmesinnnnn
ha merve cim hiç sulanmayın güzelim o benm
ayrıca rüya dilek ve zeyno da avuçlarını yalasın

fatmanur dedi ki...

ya özgecim sen kimsin duygu kim lütfen her önüne gelen sahiplnmesinnnnn
ha merve cim hiç sulanmayın güzelim o benm
ayrıca rüya dilek ve zeyno da avuçlarını yalasın

burcum012 dedi ki...

filimlerin çookk güzel pusatnie bitti. herkes ççççooookkkk seviyodddu.inşaallah gine başlar

neslihan dedi ki...

NE OLUR PUSAT FİLİMİNE DEVAM ET PUSAT SEN COOOOOOOK SEVİYORUM

...esraa... dedi ki...

TEKK KELİMEYLE SÜPERSİNNN HAYALİMDE SENİNLE ÇOK TANIŞMAKKK WAR AMAA NERDEEE...SENİ ÇOK SEWİYORUUMMM

DUYGU RUKİS dedi ki...

ßiz iki kafadaR .
tek kelimeyle muhteşem böyle bir adama daha ne denilirki?

:$ haLuq saNa hastayısH :$

tam temp0 devam ettttt

;):$ s€Ni ßéq ch0q seFi0rusH ;):$

gizem dedi ki...

ya özge misin nesin sen o duygu denilen şahsın avukatımı oluyosunda konuşuyosun madem haluk duygunun sevgilisi ozaman duygu savunsun sevgilisini

pusatım bnm dedi ki...

yha aşkım bnm yha çok tatlı ayrıca duygunun dili varsa kendi konuşuraşkım bnmmmm

sivaslım dedi ki...

ayyy seni çok seviyorum senden yakışıklısını görmedim muhteşem bi flim yaptın

sivaslım dedi ki...

seni çoookkkk ama çookkkk sewiom
HasTaSıYım Sana HastA