19 Ağustos 2007 Pazar

Haluk Piyes fotoğrafları

12 yorum:

merve_58 dedi ki...

bu ararda resımler cok guzel umarım senden bı cvp alabılırım

m3rvish dedi ki...

merweeeeeee cvp aldınmııı????:S

€bR$ dedi ki...

harika bi oyuncusun gerçekten tebrik ediyorum.buyuk kocaman bi hayranınım çok seviyorumm seni!!belkide kimsenin sevmiyceği kadar :)

ecem dedi ki...

askım yaaa cok tatlısın bayılıyorm sana

nevin dedi ki...

haluk resimlerin harika sen yavaş yavaş tırmanacaksın zirveye yüzün çok tatlı

serhat dedi ki...

abi beni dinliosan kulak werr bbaTaN gÜnEş UmUDuN oLsuN DoĞaN güNEş muTluLUğUN oLsUn ..

serhat dedi ki...

sen böyle devam et abi iyisin sakın başkalrı için değişme sakın olduğun gibi ol serhatcimenci@hotmail.com

smyy dedi ki...

mrhb ben de senin kocaman hayranlarından biriyim seninle tanısmayı çok isterdim cevap olarak bir selam yazman yeterli her zaman böyle kal:))

fatmanur dedi ki...

cnm gerçekten çok başarılı bir oyuncusun seni tebrik ediyorum rekor kırdın şimdiden benm gibi bir hayranın var

fatmanur dedi ki...

imzalı resmin bana hediye ettiğin kolyen hala duruyo senelerdir saklıyorum yastığımı hiç yıkamadım senin kokun sindi diye......

gizem dedi ki...

sana ne yazsam az gelir çok yakışıklı,çok tatlı,çok sempatik ve yazamadığım birçok şey...seni çok seviyorummm:)

gizem dedi ki...

şu gözlüklü fotoğrafın varya hastası oldum çok cool:))