19 Ağustos 2007 Pazar

Haluk Piyes resimleri





12 yorum:

-MERVE dedi ki...

HAALUK PIYES

SENICOOOOOOOOKSEVIYORUMM

BAYILIYOMM SNA:$

Unknown dedi ki...

Başarılı bir oyuncu yolun açık olsun haluk

merzifonlu onur dedi ki...

haluk abi daha doğrusu pusat ben onur seni çok seviyorum sana çok benziyorum bende henbolcuyum senin gibi olcam senin hayranınım

smyy dedi ki...

ben herkes gibi sadece yakısıklı olmandan dolayı seviyor degilim
seninle tanısmayı konusmayı çok isterdim cevap yazarsan(onca isin içinde) çok sevinirim

sulbityyy dedi ki...

Haluk Piyes senicok seviyorum lutfen msn adresini ver lutfen

SaNaNe dedi ki...

hiçbiriniz haluğuma maydonoz olmasın; o bnm dir:d

SaNaNe dedi ki...

kimse HAALUK PIYES

SENICOOOOOOOOKSEVIYORUMM

BAYILIYOMM SNA:$

demmmmeeeeesssiiinnn yoksa:döferim:d

merve dedi ki...

pusatı çooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoru onun hastasıyım allah onu sevdigine kavuştursun ( yani BANA )

rose dedi ki...

ya haluk gerecekten almanya dogumlu olman cok sevindirdi beni..ama yinede üzülüyorum almanya dogumlu oldugun halde sana ulasmiyorum....gercekten seninlen konusmak,tanismak isterdim...kib..öpt.schatzz

rose dedi ki...

schatzzzzzz ich mag dich so sehr..hoffe wir werden uns irgendwannmal begegnen..kiss

aslihanasi19 dedi ki...

ÇOK HOŞ BİRİSİN..AMA TAM ANLAMIYLA BAŞARILI Bİ OYUNCU DEĞİLSİN.FAKAT İNANIYORUM Kİ DAHA İYİ OLACAKSIN, İLERLİYECEKSİN..BİRGÜN SENİNLE TANIŞACAĞIMI HİSSEDİYORUM..AVUKAT OLUNCA İNŞALLAH AZ KALDI..

Unknown dedi ki...

Haluk piyes oyunculuğu araç olarak kullandigini söylemiş ve asla büyük ünlü bir oyuncu olmak gibi bir hayal kurmamıştır.çunku o oyunculuğun verdiği populeriteyitaninmişliği kullanarak seminerlerinde daha fazla insanin gelmesini ve daha fazla insana biraz da olsa yarar sağlamayi istemiştir .buyuk oyunculuk planlari olmasa da oyunculukta çook başarili birisidir kendisi ve oynadigi her rolun hakkini vermiştir .ayrica onun gerçek bir hayrani olmakla beraber ,onu idolüm olarak goruyorum belki onun gubi çok fazla yardim edemem insanlara ama elimden gelenin en iyisini yapmaya gayret edicegim.Allah ,onun davasinda her daim başarili olmasini nasip etsin .dunyada luk gibiler oldugu surece inu çok isdedigi insanlar arasndaki sevgi nin olmasi daha olasi doye dusunuyorum ve onu gercekten cok seviyorum .